Ufak Tefek Cinayetler
Oya returns to her hometown after twenty years, only to find that not much has changed - the wicked still lurk around every corner.
Murder and intrigue, as old wounds are opened by Merwe leading to an altercation. Oya has to confront her past and present.
The ladies spread rumours to stir each other up. Pelin unwittingly starts a war between Merve and Oya. Who will win the battle this time?