Umayon
The girls at Tokyo's Tracen Academy go about their everyday lives, having fun and overcoming challenges.
Newly Filmed! The Tracen Academy Video Introduction
Symboli Rudolf, Tokai Teio and Air Groove review a video package meant to introduce people to the world of Tracen Academy.
Yukino Bijin and Mayano Top Gun are dazzled by Golden City's modeling work; then City herself decides to show them that it's not as far beyond their reach as they're imagining.