Vanderpump Villa
At a French château, staff members strive to provide luxurious, Vanderpump-curated experiences for guests while dealing with rivalries, romances and misadventures that come from living and working together 24/7.
Welcome to Chateau Rosabelle
For months, Lisa Vanderpump has meticulously curated her latest business venture: a château in the South of France, but when the first guests check in for a luxury experience, the new staff must provide a service that meets Lisa's standards.
No Room for Error
Upon learning of an argument in front of the guests, Lisa sets her staff straight; with the marquee event less than 24 hours away, the staff must put aside their differences and help the guest of honor pull off a secret proposal.
The Château welcomes a close circle of friends who are celebrating a rebirth party; Eric attempts to navigate managing duties while receiving pushback from Stephen and Lisa; two ladies on the staff develop romantic feelings for the same co-worker.
One staff member's antics reach a new high, causing a rift in the back of the house; when a new group of guests arrive with their own set of issues, lines become blurred, and the drama spills over to the front of the house.
A group of eligible bachelors arrives at the Château; the ladies on the staff could not be more thrilled to make the male staff a little jealous; Marciano finds himself in hot water with just about everyone after a night of debauchery.
While things heat up romantically between two staff members, another employee begins to isolate themselves; when sparks fly at a festive dinner in town, ugly truths are revealed, making everyone question their relationships in the château.