VIRTUALSAN - LOOKING
Join Mirai Akari, Cyber Girl Siro, Nekomiya Hinata, the duo from HIMEHINA, and Tsukino Mito as they're joined by their friends from the world of Virtual Youtubers for comedic hijinks.
First it was volcanic fire, and now it's arctic ice?! The Vtubers are in trouble again!
In this week's Kerin Slayer, Kerin finally encounters his beloved Elu, but things don't go quite as he planned.