Wild Hawaii
Hawaii rises from the sea a volcanic wasteland and is gradually transformed into a lush paradise.
Secrets of The Deep
Creatures great and small struggle to live in Hawaii's waters, battling the lava, currents and each other in an epic tale of survival.