Wishenpoof!
Willow Tree Wishes
When Bianca and her best friends don't agree on what to play, the sparks fly! Bianca and her friends need to learn to listen to each other before things get out of control!
Bianca's teacher challenges the students to explore their passions, and Bianca knows her passion -- outer space! With a little Wish Magic, Bianca explores the galaxy with her beloved Bob the Bear by her side.
Charlie and Oliver build their very own clubhouse in the park, but they won't let Bianca and Penelope play in it! Bianca and Penelope decide to make their own clubhouse.
Frank has an adorable, fuzzy, fun-loving new pet and Bianca and Laurel are excited! But the kids quickly learn that they need to pay attention since there's more to this pet than meets the eye!
Bianca is playing with her friends at school when Violet starts being mean to Penelope. Penelope doesn't stand up for herself, so Bianca steps up to say something and make it right.