With You and the Rain
Rainy Days
While getting drenched in the rain, Fuji encounters an abandoned dog on the street and brings it home.
The Evening Sun
Fuji and her dog go on a walk with her neighbor Kii and her dog Kinako; Fuji's dad, Tatsuo, shows up.
You, Fuji, Kii, and Fuji's parents go to the summer festival, and You disappears.
Fuji's twin brother, Teru, and his pregnant wife, Wako, leave their cat at Fuji's.