Xuan Yuan Sword Luminary
Sisters Yin and Ning are joined by rebel forces Yuezhi and Rou; when they are invited to join the rebel army, Ning enthusiastically agrees, but worried for her younger sister, Yin is opposed to the idea; Ning resists her sister's concern for her.