YuruYuri
Four fun-loving schoolgirls decide to occupy the room of the defunct tea ceremony club for their own "Gorakubu" (amusement club). While the Student Council does its best to eliminate this club, their endless energy, happiness and comedy will keep audiences smiling all season long!