Zoë Coombs Marr: Bossy Bottom
Zoë Coombs Marr has been on hiatus. Sort of. For six years, she won stacks of awards and acclaim as a hack comic with a neckbeard called Dave. Whatever. She’s scraped off the neckbeard and is BAAAACK… as herself. There is no comedian quite like Zoë. Bossy Bottom is a joyously silly return to very serious stand up from the MICF Most Outstanding Show winner and Edinburgh Best Show nominee.