Zombie Land Saga
It's the dawn of a new life as Sakura meets the rest of her idol unit! But can they overcome their differences in personalities and come together to as a team?
On the day of their first guerrilla show, Sakura and the girls have barely had any time to rehearse, and Junko and Ai aren't sure about joining in. Will they be able to set aside their differences and capture the hearts of the passing pedestrians?
Franchouchou is headed to the land of Ureshino in Saga to perform for a big company! Will they be able to win over a new business partner with their singing and dancing?
Just when Franchouchou's efforts finally starting to attract some attention, a disagreement leads to Ai versus Junko in a battle of idol ideology.