Alone Time
S1, E11: The FBI and NYPD band together to save Malcolm from the `Junkyard Killer'. As Gil looks for answers from the Surgeon, Ainsley and Jessica search through their memories of the past, hoping to find clues about where Malcolm could be hidden.