Modern Marvels Adventure Machines
S19, E1: Adrenaline runs high when Adam Richman visits the factory where Yamaha makes ATVs, WaveRunners and more; an inside look at a company built to get people sky-high in paramotors; amusement park Diggerland USA; mech-suits; submarine built for two.