Mar afuera Alex & Ray
S1, E6: Upon returning to the CIMI, Saray clashes with Álvaro, and, under Violeta’s influence, Marina abandons her. In an effort to shield Álvaro, Carlos successfully pits Ray against Álex, while Los Pajaritos relentlessly tighten the noose, pressuring him to put an end to Mario once and for all.