Pool Kings All the Way Around
S2, E2: Mike and Jim have their work cut out for them when a Palm Springs, Calif., couple wants to transform their narrow three-sided backyard into a personal resort by adding a grotto, Zen area, putting green, oversized spa, and beach entry.