S2, E3: Ali is faced with two terrible events. The first is Adil's rapidly deteriorating condition; no one can change Ferda's decision not to operate on her father. The second is the fate of the baby; despite all the pressure of Ferman, Beliz does not want to adopt the baby. Time is running out for both Adil and the baby. But at the last moment, a solution from the depths of Ali's heart will raise everyone’s hopes.