S2, E4: An unexpected complication greatly prolongs Adil's recovery period. Unfortunately, that's not the only thing getting long; when Ferman's application for foster family is rejected, it turns out that the baby will stay in the dormitory indefinitely. But Ali, who remembers what Adil has done for him over the years, finds a way not to leave his brother alone in the dormitory, but everyone opposes Ali.