S1, E5: When Halit saves Yıldız from Ender in the cafe, Ender directs her revenge on Yıldız. Yıldız has to deal with a new opponent while trying to turn Ender's actions in her favour. Zeynep and Alihan can no longer hide their feelings for each other. Zeynep has to make a decision. Either she follows her feelings or she will never take the plunge into this love she is afraid of.