Christmas Eve
S7, E1: Every Christmas Aunt Cátia improvises in the kitchen! This year she will cook: The traditional “sonhos”, but these are generously filled with cod cream. A pie with homemade pasta and a delicious partridge filling. And to make the table filled with sweets even more beautiful, a Christmas tree with puff pastry and custard cream with almonds.