Punto Nemo Cosmic accident
S1, E2: After the pirate attack, the Pentokontors crew struggles to survive on a mysterious island. While Máximo and his team uncover an abandoned Russian military base, Nazareth and Jota find signs of an unknown creature in the ocean. With sabotage, hidden threats, and danger lurking in the darkness, the group faces an uncertain fate. .