The Texas Cheerleader Murder Plot Don't Mess with Wanda
S1, E1: In Texas, in 1991, getting your daughter on the cheer squad is important. Wanda Holloway believes it’s so important that she tries to hire a hit man to kill her daughter’s chief rival for the team.