Heroes of the Deep Episode 1
T1, E1: The “BT2” ship travels to the Wohlenberger Wiek where divers Tobi and Andreas begin to clear a deep-sea area for later construction work. But with millions of tons of WWII ammunition still lurking in the Baltic, it’s a risky job.