Dropkick on My Devil Episode 10
S1, E10: Charity workers ask for donations at the station as Pekola walks by with her well-earned pay; tragedy strikes as her money vanishes into the donation box and her last 2,000 yen gets wasted for curry nanban eaten by Jashin-chan.