Carlos, rey emperador Episode 4
S1, E4: While Cortés is arriving at mainland on the current coast of Mexico, all the Christian region of Europe is on the lookout of the Holy Roman Empire. The election for overtaking late emperor Maximiliano gets more complicated than it was expected.