El final del camino Episode 5
S1, E5: After 5 years locked in Castillo de Luna, Animal and Gonzalo are released by Constanza and transferred to the court of Alfonso VI in Toledo. There, the queen offers them freedom in exchange for protecting her daughter Urraca and her fiancé.