Les Étoiles, Ivry-Sur-Seine, France
S1, E6: Lithuania, Latvia, Estonia, France and Ukraine: Across five European countries, Dance plus City builds a bridge between contemporary dance and architecture. A unique way of looking at the interaction between the fluidity of the body and physical structures which, despite their omnipresence, are too often ignored in everyday life. This episode invites you to discover the Les Étoiles architectural complex in Ivry-sur-Seine.