The Life We Share Lower Defenses
S1, E5: Carmen, a powerful executive, feels helpless when her spoiled teenage daughter is diagnosed with cancer; Olivia brings Elsa back to the Pediatrics Department; instead of relaxing, Marian goes back to being the controlling mother she has always been.