Mar afuera Marina
S1, E4: Álvaro starts working for Los Pajaritos and loses the support of Carlos, who receives a brutal ultimatum. Kill Mario or they will kill Nina. Marina confesses to Saray that she came to CIMI for abandoning her newborn baby.