S1, E1: Madrid, end of the 40s. Marta has a promising future when she met Antonio, but a misunderstood loyalty with Rafael, will disrupt their lives. When Antonio falls ill, Marta is forced to put herself to work, exposing herself to Rafael's jealousy, the murmuring of the neighborhood and the indignation of a humiliated husband.