S1, E1: In Spain, the Reviewable Permanent Prison is the harshest sentence that criminals can face. What crimes are punished with this penalty? What murderers do it? Juan Carlos Quer and Miguel Lorente, with two very different points of view, question whether it is a fair and effective punishment.