Sevilla and Carmona Portillo's Andalucia
S1, E6: Michael Portillo goes to two of the places he knows best to finish his Andalusian odyssey. He visits the capital city of Sevilla and the town where he lives, Carmona, taking in the Metropol Parasol and tapas.