The Fruitties The Fruitties' Volcano
S1, E1: The Fruitties are a tribe of fruits who live happily inside a volcano. But one day the volcano shows dangerous signs of erupting, the Fruitties decide to send out three explorers. Their mission is to find a safe place, where they can build themselves a new home.