Udon con posibilidades de luna llena
T1, E2: The day after celebrating landing a big contract, Futaba tries to take back the drunken confession she made to Takeda; but when he laughs the whole thing off at lunch, Futaba begins to suspect that Takeda doesn't see her as a real woman.