S1, E5: Carlos is under intense pressure from Los Pajaritos to kill Mario, but he simply can’t bring himself to do it. Meanwhile, during his weekend release, Los Pajaritos inform Álvaro of their plan to plant drugs in his father’s car trunk, a move that pushes Álvaro to turn against them.