What Happens in the Village Stays at the Village
S1, E1: Tess, Laura, Elena, and Kira discover that their childhood friend Lola has kidnapped the La Peña Rapists, three men who escaped conviction after sexually assaulting a minor. Each friend disagrees on what to do, from reporting Lola to the police to joining her in taking justice into their own hands. Five differing ideas of justice and a single decision will forever mark their fates.