Christmas with Johann Sebastian Bach
In the ensemble’s Advent concerts at the Marktkirche, the Knabenchor Hannover sets out under the baton of Jörg Breiding in search of the dynamics and tensions that build up in the weeks between the First Sunday of Advent and Christmas Day – the tensions between penitence and joy, between peaceful reverence and unceasing exultation. This pre-Christmas atmosphere is captured in sound and image: N...