Kreol EV
To record his 2010 album, *Kreol*, Mário Lúcio travelled more than 90,000 kilometres in order to disentangle the threads that make up his identity. Directed by Frédérique Menant, this documentary follows the Cape Verdean singer in a duo formation with Milton Nascimento in Rio, with Teresa Salgueiro in Lisbon and with Pablo Milanés in Cuba.