Pianomania! David Fray
Pianomania! There is no other instrument capable of sounding so complete nor of repeatedly arousing such great delight. Whether to accompany a song or to perform the most demanding and virtuosic solo piece, the remarkable versatility of the piano makes it an instrument of almost endless potential and reinvention. As much a permanent feature in popular music as it is in classical music, the pian...