Théo Ceccaldi FREAKS - Moods
Maddening, feverish and temperamental free jazz ... this is what virtuoso Théo Ceccaldi offers us in this live performance at the Moods Club where he plays superb compositions from the album *Amanda Dakota*, released in February 2018.