Waldbühne 2010: Nacht der Liebe /An evening with Renee Fleming
Enjoy this year’s summer concert of the Berliner Philharmoniker from the Waldbühne Berlin, one of the most appealing outdoor amphitheatres on the European continent. With over 20,000 attendances, this concert belongs to one of the most popular classical music concerts in the world. This year the Berliner Philharmoniker play under the baton of Ion Marin, one of the most exciting conductors on to...