Head Above Water
Four athletes from the world of swimming, Kyle Chalmers, Bronte Campbell, Ian Thorpe and Cody Simpson, open up about their personal lives and athletic careers.
Current
Kyle, Bronte and Cody face the obstacles of COVID-19 lockdowns and restrictions as they train for the Tokyo Olympics.
Team
The pressures of the Olympic year start to ramp up, as the athletes rely on their coaches, family and squads for support and guidance when faced with physical injuries and mental health battles.
Cody Simpson puts his music career to the side in hopes of chasing Olympic glory; Ian reveals the difficulty that comes with publicly coming out.
The swimming community reunites after a full year in isolation; veteran athletes Kyle and Bronte fight against time, while rookie Cody is off to a strong start.