Authentic Spanish Omelettes
Authentic Spanish Omelettes course: Presentation
Clara Villalón will share her tips and secrets to ensure this delight of Spanish cuisine is always a success. Discover how to master these recipes!
Spanish potato omelette
Learn how to make classic tortilla with potatoes and onion, golden on the outside and moist on the inside. A must in Spanish cuisine.
A different version of the traditional omelette, with a touch of tender tuna. A surprise with every bite!
Discover the secret of the famous Betanzos-style Galician tortilla, runny on the inside and with a traditional authentic taste. A dish that can't fail!