Bingo & Julia
A reality series that follows influencer couple Bingo Rimér and Julia Franzén. A life of extravagance, but above all, we get a glimpse into their warm and, to say the least, special family life. Julia, who’s used to the glitz and glamour, has been thrown into this bonus mum life, with Bingo, his children and ex-wife. At the same time, she longs for her own kids, with her own career to consider.