Cupido
Alex believes that the only way to save Edrian is through witchcraft. He needs to get into Chloe's dreams to explain her the seriousness of the matter. If she doesn't help him, he will die. Meanwhile, Edrian remains locked up by his own brothers.
Amanda is in danger. Something important is going to happen! Meanwhile, Indivia has Edrian and Alex locked in the basement. The witch is willing to tell them what happened to her mother, the goddess Venus.