Dulceida: a new beginning
Aida Domènech, a famous influencer and one of the most well-known content creators in Spain, shares the keys to her success, her day-to-day professional life and a more personal side of her life.
The Value of Effort
The foundation of Dulceida's success lies in the education her parents have given her. They have always told her to fight to be free and not put up barriers. The freedom with which she expresses herself on social networks is the key to her success.
At the age of sixteen, Dulceida began an adventure on social media that has led her to become one of the most popular influencers, and now, over three million people connect with her. However, she still has a dream to fulfil.