Europe by Train
Manchán Magan kicks planes to the curb, grounds himself from air journeys, and embraces the joys of slow travel as he embarks on an epic, environmentally friendly land and sea journey across Europe.
In episode two, Manchán explores Berlin, Prague, and Budapest—dining on insects, jam-skating, foraging fruit, and relaxing in public baths—embracing adventure and local culture at every stop.
In episode three, Manchán explores Zagreb’s quirky culture and history, flies over Croatia in a hot air balloon, rows on Lake Bled, dives in Genoa, and uncovers the secrets of authentic Italian pesto.
In episode four, Manchán travels the Riviera by train, parasails in Monaco, creates a perfume in Èze, explores Toulouse, and ends his journey in San Sebastián trying Basque sports and slow fishing.