Kally's MashUp
Kally is 13 years old and is a music prodigy who, after moving from her hometown to a prestigious conservatory, tries to find a balance between her life as a pianist and the life of an ordinary teenage girl.
Kally accidentally causes a power outage; Gloria wants to get rid of Kally, who is going to a school dance but isn't dressed appropriately.
Kally's time at the school is in jeopardy; Professor Abrankhausen tries to bring two students closer together; Tina runs away.