Los Serrano
Carmen begins to intrude too much in the family life of Lucía, Diego and the boys. Diego, annoyed to see that his mother-in-law secretly gives his children money, complains to his wife, and she assures her husband that she will speak to her.
The president of the Santa Justa Athletic Club passes away during a tribute dinner offered by the members. Andrés and Santiago compete for the position of president and the atmosphere of the neighbourhood gets affected.
Guille steals Eva's diary and tries to sell it to Raúl, convincing him that it will give him privileged information that will help him get closer to her. Raúl is not willing to pay him and decides to steal it.