Motel Valkirias
In a cross-border motel, the lives of three women with major economic and personal problems intersect in a fortuitous way when they meet Elixio, a motel customer who is carrying a very valuable commodity.
Agent Salgado arrives in Portugal to investigate Eligio's death in collaboration with his Portuguese counterparts. The first thing he does is to search the room of the Valkirias Motel where the victim stayed.