Parot
A police inspector investigates the murder of numerous prison inmates who could have been released as the result of the cancellation of the Parot doctrine.
The Release
Various inmates accused of rape, murder and terrorism are released before their sentences are full; hours later, one of them is murdered, and Detectives Mora and Nieto take up case.
The murderer acts again, slaying a neo-Nazi; the former inmates rally in front of the station for protection, increasing the pressure on Isabel and Nieto.
The investigation takes Nieto to the zoo, where someone has freed all the monkeys from their cages; Haro continues playing with Isabel's psyche.